یه دور بزنم، برمی‌گردم

برای خفه کردن خودسانسورکن و اورتینکر درونم

یه دور بزنم، برمی‌گردم

برای خفه کردن خودسانسورکن و اورتینکر درونم

۱۸مهر

عنوان ندارد (۷)

پنجشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۸، ۱۲:۰۱ ق.ظ

هی آقا

پروپوزااو دادیم رفت دیروز، البته شاید من تا اینو پست کنم بشه پریروز...

من هروقت هیجان‌زده میشم می‌رینم! دارم چت می‌کنماا کسیم باهام کاری نداره، یهو‌ همچین وحشی میشم از خودم عکس‌العملای عجیب اندر غریب نشون میدم که همه مشکوک میشن! اخر شبی همچین ادایی پیادع کردم و‌ ۵ دقه تمام خنده عصبی رفتم هار هار سرخ و سفید شدم که مامانم برگشت گفت سینماگردی و بلوارگردی و اینا نداریم دیگه، تموم شد :( خو یاوااش مادر من! بدیش اینه دیگهه وقتی همه چی رو بهشون میگی، دیگه انتظار دارن متن چت و لاس زدنت با ملتم بهشون بگی =)))) اصن عزیز من دونستن اینا خودتو اذیت می‌کنه والا!

آره خلاصه، وقتی یکی ازت تعریف می‌کنه، در جواب تعریفش باید ازش تعریف کنی؟ این تا ابد بحران من باقی می‌مونه...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۱۸
Xxx

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی